برای اینکه در برنامه ریزی برای آینده بازاریابی محتوا شرکت خود موفق عمل کنید. پنج یا هفت نفر از آنها را در تیم مجازی برند خود استخدام کنید.
آنها را برای برند خود به طور مدام آموزش دهید. به جلسات شرکت دعوتشان کنید. آخرین محصولات خود را با آنها به اشتراک بگذارید، به آنها اجازه دهید با مدیران شما دیدار کنند.
حقوق و دستمزد پایه را به آنها پرداخت کنید، تا آنها دائما در مورد چگونگی و نحوه بیان داستان برند شما به صورت آنلاین فکر کنند.
به آنها بگویید که سالی ۲ طرح پیشنهادی از آنها می خواهید که با ایدههای خلاقانهشان، برند شما را در وب مطرح و به قول معروف توی چشم کنند.
به یاد داشته باشید که آنها متخصص هستند و به طور مداوم آنلاینند.
به آنها اعتماد کنید تا سازندگان محتوا شما باشند.
پیشنهادهای آنها را قبول کنید و به تواناییشان در اجرای نیازهای محتوای کسب و کار خود باور داشته باشید.
اگر شما آنها را به درستی آموزش داده و به آنها دسترسی مناسب را دادهاید، آنها کارشناسان برند شما خواهند شد، اما نیمی از هزینه یک تیم و دو برابر تجربه را خواهند داشت.
مدل آینده بازاریابی محتوا
به طور خلاصه می توانید گفت، این مدل آینده بازاریابی محتوا است:
– برندها مطالب کمتری ایجاد میکنند.
– برندها به سازندگان محتوای طبیعی و اثبات شده اعتماد دارند تا از طرف آنها عمل کنند.
– برندهها با بیمه پول آنها را پرداخت میکنند.
– تأثیرگذاران تنها برای تعداد محدودی از برندها نماینده فروش میشوند، زیرا اکنون میتوانند این کار را به روش صحیح انجام دهند.
ادامه مطلب در : https://alomohtava.com/future-content-marketin/