این زمانی است که برای بازاریابی ربایشی لازم است شما به امر ارزیابی مجدد استراتژی محتوا ورود کنید. این کار همیشه آسان نیست، اما چیزی است که می‌دانیم باید انجام دهیم. از آنجا که ما اولین استراتژی محتوایمان را اتخاذ کردیم، چند مورد را آموخته‌ایم:

  • مطالب ما می‌تواند ترافیک فوق‌العاده‌ای را جذب کند، اما در حال حاضر همیشه ترافیکی را که ما می‌خواهیم، جذب می‌کند.
  • ما با بینش و ابتکار خود پیش می‌رویم.
  • ما نمی‌توانیم به صرف انرژی برای مشتری‌هایی که واقعاً اهداف ما نیستند، ادامه بدهیم.

اولین استراتژی محتوای ما خوب بود. اما از آن زمان، ما در مورد خود و اهدافمان چیزهای بسیاری آموخته‌ایم. ما اکنون باید محتوای خود را طوری تنظیم کنیم تا با شخصیت‌های بازاریابی ایده‌آل‌مان بهتر صحبت کنیم به‌طوری‌که تلاش‌هایمان بیش از ظرفیت نباشد. ما می‌خواهیم ارباب‌رجوع‌هایی را جذب کنیم که بیشترین احتمال را دارند که به مشتریان ما تبدیل شوند.

این به معنای تغییرات کوچک یا عمده بود تا استراتژی محتوایمان را دوباره بنویسیم. این چیز خوبی است. این نشان می‌دهد که ما از آنچه که انجام می‌دهیم، درس می‌گیریم و آن دانش را بکار می‌گیرم تا در آنچه که انجام می‌دهیم، بهتر عمل کنیم.

برای موفقیت در بازاریابی ربایشی اولین گام در ایجاد یک استراتژی محتوا می‌تواند یک تجربه آموزنده باشد. مهم است که به خاطر داشته باشیم که این تنها آغاز آنچه است که یک فرآیند اصلاح در مسیر پیشرفت خواهد بود.

با خود عهد بکنید، آنگاه همیشه محتوای مناسبی خواهید داشت که مشتری‌های مناسب را به سایت شما می‌آورد. این چیزی است که دقیقا بازاریابی ربایشی می‌نامیم و همه ما دنبال آن هستیم، مگر نه؟ برای شروع این فرآیند قطعا نیاز به برنامه‌ای دقیق خواهید داشت که الومحتوا کمک شما خواهد کرد تا برنامه ریزی محتوایی خود را تنظیم کنید.

ادامه مطلب : https://alomohtava.com/abusive-marketing